torsdag 11. mars 2010

10. mars

Mye har skjedd siden sist. Isolasjonen har begynt å komme opp på loftet...

Reisverk til alle vegger i 1.etg har kommet opp...

Spotkasser har kommet opp...


Mesteparten av det skjulte el og røropplegget er på plass i kjeller og 1. etg.


Her heises en gipsplate til taket opp.

I dag bar jeg og den ene snekkeren inn noen plater.

Ca 100 av dem.
Og de veide over 1 tonn til sammen.
Her er forresten noen ting jeg lærte i dag:
  1. Våtromsplater er drit tunge
  2. Å bære 1 smartpanel plate går greit.
  3. 2 plater kjennes ut som om de veier 3 ganger så mye som 1.
  4. Å bære 2 smartpanel plater går ikke greit for meg. (Det går, men jeg dør nesten)
  5. Snekkeren er nesten dobbelt så sterk som meg...

1 kommentar:

  1. Det er godt å se din selverkjennelse, svoger! :-) Veldig moro å følge med på huset deres - vi så jo kjempeforandringer da vi var der. Kan ha noe med at sist var der, så var det rett og slett bare ei tomt der..! :-) Stå på!

    SvarSlett