lørdag 27. februar 2010

27. februar.

Nå har det gått lang tid siden sist vi har oppdatert bloggen. En syk pjokk må nok ta litt av skylden for dette. Men gleden over å komme til huset og se alt som har skjedd var stor for oss foreldre.

Reisverket til veggen mellom hallen og vindfanget har kommet på plass.

Veggpanelet har kommet.
Bente Unni var litt spent på disse. Jeg bestemte denne fargen etter at vi hadde hatt en 15 sekunders diskusjon om fargen dagen før:
Jeg: Hvilken farge vil du ha?
BU: Eggehvit tror jeg.
Jeg: Er du sikker?
BU: Jaaaa...
Jeg: Ok.
Dette mener jeg er en tilstrekkelig lang diskusjon om farger mellom en kvinne og hetrofil mann!
Her er sluket til badet i 1. etg



En provisorisk toalett har kommet på plass. Endelig kan snekkerene gjøre nr 2 også...




Det har kommet en del røropplegg på plass i det siste.


Fullt kjør med masse barn i dag. Stiger, hull og åpne trapper er gøy for barn, men hjerteinfark-mat for foreldre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar