søndag 6. februar 2011

Årets første skitur!

For mange år siden sverget jeg høyt og tydelig på at jeg ALDRI skulle gå på ski igjen!
Så møtte jeg Bente Unni...
Så fikk jeg ski til jul.
Det ble noen skiturer i løpet årene. Og mine skiferdigheter ble vurdert som elendige.
Så fikk vi barn.
Svigemor kjøpte pulk!
Jeg la ned veto mot å dra pulk!
Men så ble Bente Unni gravid. Og Brage fikk ski til jul.
Og da sto mine siste prinsipper for fall...

Så dette er beretningen om vår første skitur for året.
Og min første som trekkdyr for pulk. Brage imponerte stort! Dette er 3. gangen han har snø under skiene. Han gikk en halv time før han ble sliten og ville opp i pulken.
Helt greit at jeg fikk tørrtrene litt med pulken først.

Men Brage tok det hele med knusende ro, og viste rørende tiltro til sin far som trekkdyr.


Ok... Jeg måtte trekke pulk til slutt.
Men jeg sverger at jeg ALDRI skal gå over Grønnland på ski i hvert fall!
Det burde være et prinsipp som skulle være mulig å holde...

Kakao etter turen er alltid populært.
Vi var alle enige om at det hadde vært en fin tur!

2 kommentarer:

  1. Dere var flinke alle sammen,men Brage var BEST!!!

    SvarSlett
  2. Takk, så hyggelig å høre Rigmor :-)

    SvarSlett