onsdag 2. juni 2010

30. Mai

I helgen insisterte Bente Unni at hun også skulle legge et gulv;
"For da kan jeg si at VI har lagt gulv!"
Hun målte...


...Tegnet opp...

...Saget...
...Og la hele gulvet selv!
Og var ikke så rent lite fornøyd med seg selv!
"Nå har jeg lagt gulv. Jeg trenger ikke gjøre dette igjen, for så morsomt var det ikke!"
Men jeg må innrømme at jeg er imponert av kona.

Svoger Atle hjalp til med å sette opp kjøkken nr 2.
Svoger Pål hjalp også til, men gjemte seg for kameraet.
Jeg monterte baderomsinnredning. Her representert med et speilskap.
(Hvordan kan man egentlig ta et bra bilde av noe som bare er speil?)
Ellers så kan jeg informere om at
Post + Porselen = Puslespill
Dette er vask nr 2 som er knust av posten!
GRRRRRR

2 kommentarer:

  1. Sååå flink du har vært, Bente Unni. Du kan være skikkelig stolt av deg sjøl nå ja... Men dere må da være max uheldige med vaskene deres, slikt er skikkelig ergelig. Ble det enighet om lamper eller?

    SvarSlett
  2. Takk Rigmor, veldig stolt :-) Max uflaks med vasker, men nå har vi endelig to hele vasker! Det ble Hamlet utelamper, veldig tradisjonelle... Takker for alle forslag :-)

    SvarSlett