søndag 16. mai 2010

Langhelg!

Nå har jeg lagt 150 m2 med parkett.
Er egentlig dritt lei parkett.

Derfor startet jeg langhelgen med å legge 25m2 med LAMINAT!
Det er såååå annerledes!
(NOT!)
Fredag sparklet jeg tak og vegger på dagen. På kvelden "koste" vi oss på IKEA. Måtte bytte noen ødelagte skrogsider til kjøkkenet.
Men når det var gjort, kunne vi endelig begynne å sette opp kjøkkenet!

Her setter broren min sammen det siste skroget.

Å skru opp et kjøkken, er en perfekt unnskyldning for kjøpe nytt duppedittverktøy.
Jeg kjøpte meg krysslaserwater med stativ!
Se hvor rett og fint ting blir med krysslaserwater!
Flere skrog er kommet på plass.

Alle overskapene er oppe!

Ovn, mikro og kjøleskap er på plass.

Jada! Kjøleskapet ER i skapet til høyre!


Her er forresten en liten observasjon:
Hvis du henter en pakke på post i butikk, og hører et høyt smell etterfulgt av ordet "Oi" fra bakrommet, så lover det sjeldent godt for porselensvasken du har bestilt på nettet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar